man borde ju börja packa..

.. men jag is inte


jag tror inte jag fattar att vi åker om två dagar. jag fattar inte att jag vill ha med kläder. fina kläder.
jag fattar inte att vi ska vara där i en vecka, att vi ska hälsa på en skola och jag vill se normal ut.

jag är helt enkelt riktigt trög.


jag är snart klar, jag har en halv packningslista. jag ska hämta ner en resväska från vindan imorgon, det bestämde jag nu. jag ska kolla vad det blir för väder. jag ska fixa handbagaget. jag ska ladda in musik på min Mp3.


jag kommer aldrig att bli klar, jag kommer aldrig att göra klart packningslistan. jag kommer aldrig hämta ner resväskan. jag kommer aldrig kolla vad det blir för väder. jag kommer aldrig fixa handbagaget. jag kommer aldrig ladda in musik på min Mp3.

jag vet inte var jag ska, men jag vet att jag ska dit.

Kommentarer
Postat av: melinda

"jag vet inte var jag ska, men jag vet att jag ska dit" älskar den meningen

2010-09-22 @ 19:22:04
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0