svar

svar på min egen fråga. ja, jag är med i luciakören.

nu sitter jag hos mommo och moffa. mommo fyller år idag! senare ikväll ska jag sticka till elli för hon fyller också år! grattis till dem.

Elli ska få den bästa presenten någonsin! okej, den är kanske inte så bra. men nästan.


asså, kan ni fatta att om 7 dagar sitter jag på planet påväg till frankrike! eller inne på hotellet i paris! jag är så taggad! längtar verkligen. det enda jag är rädd för är att handla och prata franska. men jag är så illa tvungen.

nej, nu ska jag vara trevlig och fika uppvärmningsfika tills jag ska till elli och köra igång på riktigt. hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0