Hej, jag lever

Idag har jag faktiskt varit på Dundret ett par timmar med Eloise. Nog för att mamma, Ellis, moster Marie och mina två små-kusiner Ellen och Simon också var där.

Imorgon är det dans typ hela dagen och jag är absolut inte taggad för det.
Nästa vecka är det föreställningar och jag längtar bara tills det är över. Vi missar badet på torsdag där vi skulle ha simmat 40 längder. Så vi får "göra det någon annan badlektion" enligt min gympalärare. Hade varit skitskönt att bara göra bort det nu men hon vet ju inte om vi säger sanningen eftersom att hon "inte kan vara där och kolla". åååh, jag vill bara ha veckan efter veckan efter påsklovet. (alltså andra veckan efter påsklovet)

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0