Lov!

Jag har inte haft tid eller tillgång till en dator typ den senaste veckan så jag är ledsen för det.

I helg har jag njutit av de första lovdagarna med att åka skoter i stugan och grilla korv och sånt. Idag for Ellis hem till Uppsala och jag passade på att få skjuts hem med mina tremänningar till Gällivare. Mamma och de kommer väl någon gång under veckan.

Jag ska bara säga att det är superskönt att vara ensam hemma, jag ska på stor-Ica på stan sedan och köpa ett kuvert till en sak jag måste posta och så ska jag höra om någon vill umgås.

Nu ska jag kolla lite (läs mycket) One Tree Hill och plocka ur diskmaskinen. That's all!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0