Men

inte men som i män utan men som men.. haha, säg den meningen högt, låter exakt likadant fast det är olika ord på olika språk typ nästan.

idag är det kör klockan fyra, sedan klockan sju när den slutar så ska vi grilla här hemma och jag ska göra chokladglass. imorgon är det skola men jag ser det från den ljusa sidan med att vi har sovmorgon.

nu ska jag kolla klart säsong 6 av One Tree Hill och sedan bli det väl att kolla säsong sju. Hur många säsonger tänker de hålla på att göra egentligen? den slutade vara bra när de gick ut high school. alltså säsong fyra.

åh, det luktar gott i mitt hår, jag har kommit på vad mitt schampo luktar som; camping. ni vet den där lukten som är utebadslukten av klor och sommar och solskyddskräm. när man ligger och solar och hör små barn som skriker- men inte för högt, när man har musik i öronen och bara njuter. det har jag lite längtan efter. eller när man själv var en liten skrikande unge som inte skrek för högt och badade tills man var less.
nostalgi.

svinliten på denna bilden, så jag badade inte. vill bara inte att ni ska tro att jag var värsta enorma jättebebisen när jag var typ fem. jag är högst ett på den bilden




Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0