något trött

jag sitter här i vardagsrummet på Ellis dator. Hon är hos Josefin i malmberget.

jag tror att jag har sovmorgon imorgon som vanligt, ska bli skönt!

fick veta idag att vi ska ha värsta stora hk-grejen tills veckan efter veckan efter lovet (andra veckan efter lovet) som jag i ett tidigare inlägg längtade till. det ändrades ju ganska snabbt. så helt enkelt längtar jag tills första juni för tillfället.

fick också frissatid den 25 maj om någon undrar, ska färga lite ljusbrunare och sätta i ett par blonda slingor om det går. sen ska jag få en ti till balen också. skönt att det är fixat, nu är det bara 97968558 saker kvar. Och de sakerna kan jag inte ens göra bort nu. eller jo, en men den tar jag till lovet.

nu ska jag sova! hejdå..


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0