Övernattning i stugan

Vi kom till stugan från Luleå vid åtta på kvällen och vi orkade inte åka hela vägen hem så vi sov över och åkte hem nu på morgonen istället. Ganska mysigt.

Ja, i luleå har jag inte köpt någonting nästan, för att smart som jag är så glömmer jag bursen hemma. Mamma har fått pröjsa för en kofta på H&M, men jag ska beställa ett par saker därifrån nu idag efter skolan. Sedan hittade jag en svinfin kjol på Indiska men jag vågade inte köpa den så mamma fick köpa den åt sig själv så ska jag låna den litegranna.

Idag är det bara kör, skulle ha varit förta uteträningen med fotbollen, men nej, den ska vara exakt samma tid som kören. Lite ledsen över det. Jaja, jag kan trösta mig, eller tröstäta mig med att jag ahr fått skitgott bröd och saltkött från Ica Maxi  Luleå. Tack mamma och pappa!

Nu ska jag äta färdigt och sedan kanske plattta håret om jag hinner. Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0