Tillsammans gör vi gott

Tack för att du väljer norrländska mejeriprodukter. Därigenom försäkrar du dig om en hög kvalitet och god smak.
Dessutom bidrar du till att hålla våra vackra landskap öppna och Norrland levande.
Tillsammans gör vi gott.


Sitter här och dricker mjölk, som vanligt. Jag vaknade ungefär tjugo över nio och sedan har jag bara kollat Oth, man kanske ska ringa någon och röra på sig idag.

Fotboll måste också inräknas i dagens schema, jag ska ta fram kyckling till middag, gott!
Nu ska jag fortsätta med mitt avsnitt, hejdå!


gammal bild, men den är ju så söt..?

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0