"Nollning" och "träning"

Vilket egentligen betyder att det inte var någon nollning och att jag bara kollade på träningen. Eller jag stod i mål och jonkade.


Nollningen var jättekul, men svettig. Vårat lag fick inget pris alls medan de andra fick massa godis. Ändå kom vi tvåa.

Imorgon är det första dagen som vi går enligt schema. Då börjar jag åtta och slutar fem över tre. Lång dag, en av våra längsta. Ser ändå fram emot den, det blir som lite mer verkligt att jag faktiskt går på gymnasiumet då.



Jo, hittade en asskön sida igår. Om du bara vill slappna av och låtsas som att det regnar: www.rainymood.com

då kan även den här låten vara mysig att lyssna på:  Låtsas som att det regnar



Kommentarer
Postat av: ida

haha gumman! våran längsta dag är från 08.00-16.20. mår duu liiite bättre nu? ;)

2011-08-24 @ 23:14:46
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0