Pretty Little Liars

Nu har jag återigen fastnat i den serien. senare ikväll när mina övriga familjemedlemmar (som måste jobba under dagarna hehe) har gått och lagt sig så ska jag ta och kolla camp rock 2.

jag skäms lite för att skriva det här men jag måste bara se den så att det är gjort.
sen om några år när folk kollar konstigt på mig för att jag har sett den så kan jag säga "men jag var asliten, jag visste inte bättre".

sen kan jag ju dra till med att jag var 12 år när jag såg den, för ingen kommer väl ihåg då att det kom ut 2010?

äh, nu ska jag kolla något avsnitt till av pretty little liars. vill bara påpeka att om jag hade varit riktigt besatt av tv-serien så skulle jag ha sagt P.L.L. men sån är inte jag!

gonatt!

Kommentarer
Postat av: linn

sv: tack! :) man kan ju göra så i träningssyfte, men om man sitter hemma och hunden kommer med en boll och inbjuder till lek så gör det ju ingenting om man kastar den några gånger åt honom. Och det där med att hunden ska acceptera att leken är slut tycker jag är jätteviktigt, så det har jag jobbat mycket med och det förstår han :) Och ja, jag förstod vad du skrev! ;)

2011-08-17 @ 12:05:47
URL: http://xblacksunshine.blogg.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0