Tråkig och simpel

Okej, det var år sedan jag bloggade sist. Jag har bara haft så fullt upp.
Med att göra ingenting..

Skolan är rolig tror jag och jag ska till tandläkaren imorgon så jag missar svenskan och lite av gympan, hoppas jag får kolla på för jag har ingen lust att springa när jag har ont i knäna. Ja, jag vet att vi ska springa för det står på planeringen, jag hittar inte bara på något.

Men pappa börjar nytt jobb på måndag så han är längre inte en polis. Lite sorgligt, hur ska jag nu skrämma alla elaka människor som pratar med mig?

Jag tror det var all uppdatering som behövdes. Nu ska jag prata med alice en stund och sedan sova!

Jo, jag har äntligen skaffat ett busskort så jag slipper förklara för varenda busschaffis i hela Gällivare kommun att jag inte är sexton år och därför bara behöver betala tio spänn!

Och så har jag fixat dit en liten header. Tråkig och simpel, precis som jag.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0