Äntligen över!

Hojj, nu är äntligen redovisningen över. Det var inte så läskigt som jag trodde men det var ändå väldigt nervöst. Såklart var vi sist också så man hann bli jättenervös.

Men allt var värt det för att få vara ledig imorgon! det ska bli så skönt!

har fastan på julkalendern från 2001- Kaspar i Nudådalen. Jag började kolla den för att se om jag kom ihåg någon eftersom alla mina vänner tydligen gör det. men ingetning minns jag, jag vet bara att jag har spelat datorspelet några hundra gånger. Så nu måste jag se allt så jag kan hänga med, haha.

Hejdå och ha en trevlig fredag i skolan!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0