bakning

Hej!

kan uppdatera er om att det var jättemysigt i kyrkan, fast hela konsert-grejen var i Malmbergets kyrka och där var jag ju för inte så länge sedan. 

just nu håller jag och Kela på att turas om att baka pepparkakor. typ att när den ene inte bakar så äter den pepparkaksdeg och tvärtom, hehe..

imorgon är det skola igen, men sen går det bara tre dagar innan vi är lediga, tror till och med att vi kanske har sovmorgon på tisdag! hur härligt hade inte det varit?
dessutom har jag redan läst ut boken vi ska jobba med under jullovet så jag kan fast göra klart den där analysen nu. hade varit extremt skönt!

synd bara att jag har den där idiotiska bokrapporten att göra, den vill som aldrig försvinna..

nä, nu ska jag ta ett glas mjölk och provsmaka mina pepparkakor, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0