Beslutsångest

Jag vet inte om jag ska köpa två behåar för 350 spänn eller om jag bara ska ta en? Båda är fina men jag vet inte. jag sitter nämligen på Lindex hemsida och ska beställa från nätet med Bank ID för första gången. ja, det är sextonårsgräns. askul när jag skulle beställa förra lördagen och jag fyllde år först på måndagen.

I alla fall så har ingenting hänt idag, är bara glad att jag slapp gå till skolan så jag kunde sitta hemma och kolla julkalendern och äta choklad. mycket bättre!

imorgon är det kör i typ åtta timmar- inte lika kul. om man har svårt att säga nej så får man skylla sig själv, jag borde ha lärt mig det nu.

äh, den dagen den sorgen som mamma bland annat brukar säga. imorgon kan jag säga "life sucks and then you die" som hon också brukar säga. och när jag verkligen är less på att sjunga kan jag säga "det som inte dödar härdar" vilket hon brukar använda ganska så ofta när jag klagar.

nu ska jag sluta, "bättre sent än aldrig" tänker ni säkert nu efter att ha läst det här sjukt onödiga och tråkiga inlägg.

hejdå!




Nya mobilen ♥



ignorera fettoarmbågen, jag kunde inte säga nej när den ville vara med.


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0