Då var man utan dator, typ

Ja, idag kraschade min dator helt ihop, skärmen laggade fast och blev helt randig. Då gick jag till våran datoransvariga på skolan och frågade om han kunde fixa det, vilket han inte kunde men de som gjort datorerna kunde det. men då måste han skicka datorn ner till typ stocholmstrakten först. Alltså ska jag om några dagar få en lånedator som jag kan ha i skolan, sen får jag min egna först efter jullovet. askalas.

nu är jag deprimerad och ska äta middag själv för jag är forever alone. alla övriga familjemedlemmar är på julbord.

och nu kommer det bli skitdött här för jag orkar inte vänta på att den här datorn ska starta i tjugo minuter hela tiden. men det är ni väl vana med vid det här laget? det är inte som att det aldrig varit bloggtorka förut..

jag saknar min dator ♥ 
tänk nu kommer jag inte kunna se gossip girl i soffan längre.


åhjaghatarmittlivjustnu.


Kommentarer
Postat av: melinda

naw lilla gumman <3

2011-12-08 @ 10:17:45
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0