En plats

Jag sitter på samhällsen och försöker att skriva, Jag ser hur den där pinnsaken blinkar på men ingenting kommer. Jag har ingen aning vad jag ska skriva. Jag vill bara hem. Eller egentligen vill jag inte ens hem, jag vill bara bort. För jag vet att när jag kommer hem så ligger matteboken där och tittar på mig, franskan måste också bli klar och snart är ekonomiprovet.
Jag vill bara bort från allt det här, jag vill till en plats där jag inte behöver tänka på dessa saker för de spelar ingen roll, en plats där jag kan skita i allting för när jag är redo så är resten av världen också det.

En plats där jag får all tid jag behöver.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0