God jul i efterskott!

om ni inte har sett det på facebook så har jag varit och firat jul i stugan, där finns ingen internetåtkomst så jag har varken kunnat kolla facebook eller uppdatera här. det är lite som ett rehab mot internetmissbrukning.

min jul var i allafall jättebra och mysig, fick många fina julklappar och har ätit sjukt mycket. det gick inte en timme utan att jag åt.

på juldagen låg jag bokstavligt talat hela dagen framför tv:n i min pyjamas och kollade film med mina systrar. väldigt mysigt, har inte gjort det på ett tag.

just nu väntar jag på att få gå ut och dela ut pantlappar till hela kvarteret, sen ska jag börja packa igen för imorgon far jag till luleå över dagen! ska mellandagsshoppa! hoppas verkligen att jag hittar många saker på rea, vill ju shoppa upp alla pengar.. bara därför kommer jag inte hitta ett skit.

äh, nu ska jag spela ett spel som jag laddat ner på min fina lilla mobil, iRunner heter det, väldigt beroendeframkallande! hejdå

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0