Jullov

idag så har jag spenderat mestadels av dagen på stan. har farit fram och tillbaka hela tiden. först fikade jag direkt efter den halvtimmes långa julavslutningen med elli och sen fick jag hämtning hem, efter det gick jag till eloise där jag fick min jättefina julklapp, jag kan ladda upp en bild på den i slutet.
vi fikade på alla tiders och sen kom mellis dit, vi gick på stan en stund innan vi for hem igen. vid ett tillfälle träffade jag elin och emma men jag kommer inte ihåg när.. hej guldfiskminne!

nu ska jag få tag på mina vänner och hitta på något, tänker inte vara forever alone på första jullovsdagen! hejdå!





det fina armbandet jag fick av eloise



de sämsta mobilbilderna jag någonsin sett men det här var i alla fall vårat fika!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0