livet suger

sitter på min sista lektion för idag och har ångest över alla prov och sånt jag kommer ha de två kommande dagarna.
varför valde jag ekonomi?

idag har vi suttit med några kirunabor på en föreläsning i två timmar av gubben som fick nobelpriset i kemi. astråkigt.


idag ska jag på extralektion o företagsekonomi så jag kan klara provet och efter det är det bara att plugga franska, hela kvällen, förutom på fotbollen då.

nu ska jag göra klart mina manuskort inför engelskaredovisningen imorgon, hejdå!

Kommentarer
Postat av: melinda

Det är inte bara vi som har stressigt de sista vekorna

2011-12-14 @ 19:19:52
URL: http://melindagundmalm.devote.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0