musikhjälpen

Jag gick in på musikhjälpens hemsida för att kolla några intervjuer och råkade då klicka mig in på auktionssidan. Började kolla runt hur mycket pengar folk är beredda att betala för vissa grejer. Hittade bland annat att ett par var villiga att betala 32.700 kr för en parmiddag med mark levengood och Jonas Gardell. 32.700 spänn för en middag! Helt sjukt.. Tur att pengarna går till något bra. Nu ska jag gå.och lägga mig så att jag orkar upp imorgon för tydligen ska vi till kyrkan. Det blir säkert mysigt, har ju inte varit där sedan jag tog konfan för ett och ett halvt år sedan. Efter det ska vi nog på kicks for jag ska handla schampo, hatar att jag måste slösa.tvåhundra spänn varje gång jag ska köpa schampo. Okej, nuo börjar telefonen tjorva när jag ska skriva som ni ser så jag slutar skriva och uppdaterar er imorgon istället. Hejdå och godnatt!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0