Gymnasieval

jag har hela tiden tänkt att jag vill gå samhällsprogrammet för ellis verkade ha så roligt där, idag när vi var och kollade på alla programmen så lät det inte så speciellt roligt.

Men sen hörde jag från alla mina klasskamrater att det hade verkat jätteroligt på ekonomi så jag gick dit nu klockan sex för att kolla lite extra på de olika programmen men när vi skulle kolla in ekonomi så var det ingen där.

Då frågade mamma någon som hjälpte oss och vi fick en privatvisning om programmet och jag håller verkligen med, det verkar vara jätterolig! så det lutar mot det just nu. men jag vet inte.

sen fick jag ett mail om att min balklänning som jag vill ha från nelly fanns i lagret med min storlek så jag loggade in dit för att äntligen beställa den. men då hade ju min storlek sålt slut, såklart. jaja, det lär väl komma fler i den storleken.

annars har jag inget annat att tillägga. hejdå!

Kommentarer
Postat av: melinda

Vi måste ha gymnasiesnack du och jag. Vet inte heller om jag ska välja samhälls eller ekonomi..

2011-02-13 @ 18:41:42
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0