Haha

jag såg just i en blogg att något lagt upp en musikvideo med Ulrik Munther som sjöng. jag tänkte för mig själv hur söt han var och att han är jätteduktig för att han är så liten. Jag började fundera hur gammal han skulle kunna vara nu, två år efter att han vann lilla melodifestivalen. Så jag klickade upp älskade Wikipedia och chansade på att han var 97a.

jag hade helt fel, han är 94a! Vem trodde det liksom? Jag trodde att han var typ 13 men han är tydligen 17 år om 5 dagar. ja, jag kollade också upp när han fyllde år, men det står ju ganska tydligt på wikipedia.
haha, läskigt!

Hoppas att han inte googlar på sig själv och så kommer det här inlägget upp. jag vill inte ge honom dåligt självförtroend eller något. Om det nu ändå skulle hända så:

FÖRLÅT ULRIK, DET VAR INTE MENINGEN ATT SÄGA ATT DU VAR LITEN! DU ÄR SVINDUKTIG! FORTSÄTT SOM DU GÖR!

betyder det att jag ser ut som en 99a? vad hemskt. men det är bara ett år emellan oss, inte mitt fel att jag fyller år i november, så egentligen blir jag en 98a. nu ska jag återgå till att lyssna på hans låtar, speciellt boys don't cry, jättebra låt! Hejdå!


JÄTTEFIN BILD OCKSÅ, ULRIK! VAR INTE LEDSEN!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0