Hos Elli

Ellenor sitter för tillfället och äter så jag bosatte mig vid hennes datorn. Jag har märkt att jag gjort mig själv väldigt hemmastadd här på hennes dator. Mitt lösenord och mailadress är sparat till Facebook, blogg.se och bloglovin. Om ni så gärna vill hacka er in i min lilla värld så gör det på Ellenors dator- hon har allting. Nog för att jag kan hennes lösen till allting också. haha, jag har aldrig tänkt på det förut.

igår var jag iallafall också här med massor av människor, ber om ursäkt ifall jag var lite onormal men jag är sjuk och hade iallafall frossa igår så det beror nog mest på det.

Jag har nött One Tree Hill heeela helgen, man fastnar verkligen! Hursomhelst så är jag glad och lever. Förlåt för den dåliga uppdateringen men somsagt så har jag varit sjuk och nött oth.

Tree Hill Ravens for life!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0