Mina nya skor!

jag har typ inte gjort någonting sedan jag sist bloggade, vilket var i onsdags. på torsdagen tränade jag fotboll som vanligt, jag skickade iväg en beställning från H&M som ska komma någon gång under sportlovet typ. Beställde bara sommarkläder för vi ska fara till Cypern i juni och jag måste ha lite somriga kläder tills dess.

I går så var jag på Erikssons med mamma och pappa, vi alla skulle kolla på skor men jag var den enda som hittade något. jag har haft mina vita skor i två år så jag kände att jag behövde ett par nya. Jag köpte ett par Björn Borg skor som det var 40% rabatt på. Fina eller hur?

*
jag är jättenöjd, ska ta med dem när vi far till Helsingborg nästa helg!

Jo, juste, jag kommer att missa Lilla VM som är här i Gällivare för att jag ska fara och hälsa på kela och Ellis. Fast Kela har kanske hunnit fara till London vid det laget och Ellis ska precis flytta till en studenlägenhet så jag kanske inte hinner träffa dem så mycket. Jaja, lite är väl bättre än ingenting. Sen ska vi ju hämta våran nya bil som vi har köpt också.
Men nu ska jag ut och skotta lite, mamma tycker att jag borde vara ute när det är plusgrader och solen skiner. Jag håller med henne, så jag ska sticka nu!

Kommentarer
Postat av: ellis

jag kommer ju vara hemma när ni är här såklart. flytten kan ju vänta, det är bara det att det kanske kommer vara kartonger och nerpackat här hemma bara

2011-02-26 @ 13:00:34
Postat av: ellis

plus att kela inte har farit till london då ju!

2011-02-26 @ 13:01:15
Postat av: linn

jag borde ha dragit med dig på promenaden jag gick! skitsnygga skor förresten!

2011-02-26 @ 13:09:13
URL: http://blacksunshine.bloggplatsen.se
Postat av: melinda

skitsnygga skor! :D

2011-02-26 @ 18:00:52
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: Elli

f*n va snygga skoooooooor ;o

2011-02-26 @ 23:42:00

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0