sådär ja

nu skriver jag ett bloginlägg, äntligen.

egentligen så har ingenting hänt under helgen, jag har varit på stan, kollat film och räknat lite matte idag. det sög, jag fattade ingenting så jag la av.

jag har kollat i rymden finns inga känslor igår och den var bra, inte superbra men inte heller dålig. väldigt bra för att vara en svensk film!

sen kollade jag ochså the kids are all right och den var ganska bra. josh är ju supersnygg enligt mig så det gjorde genast filmen bättre, men annars var den ganska.. konstig.

senare idag är det fotboll, jag känner mig inte helt hundra men jag ska försöka så gott det går. när jag kommer hem (jag är i mammas klassrum för tillfället, hon skulle fixa någonting..) så ska jag kolla klart how i met your mother säsong fyra. säsong är jättefult, det känns som att man vill stava det med ett e- sesong. men det ser ännu mer fel ut. bäst låter ju season, men om vi ska hålla oss till svenska så får jag väl dras med säsong. i-landsproblem.

ajuste, jag måste jobba lite u-landsrapport och skriva klart personporträttet i engelskan idag också. sen väntar matteboken tåligt på mig där hemma. den här söndagen är ju bara toppen!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0