Sharing different heartbeats

sitter här som alla andra och är nervös över att trycka på knappen som kommer att låsa min användare och skicka iväg min ansökan. Nej, jag ska bekräfta! Bara det att datorn frågar mig om jag är helt säker- och det är jag inte. men, whatever, nu trycker jag! Ivägskickat.

min felstavningsgrej på datorn funkar inte så ni får ursäkta mina stavningsfel. Kolla; sjegdjhgfhjfjb, och den säger inget! ingenting. Jag bli nästan ledsen. Tycker den inte om mig, bara för att jag lägger till så många ord i ordlistan och skiter i de andra förslagen? I'll wait for you to come back.

nä, nu ska jag byta om till konserten som är kl 19. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: melinda

konserten var grym!

2011-02-24 @ 19:18:39
URL: http://mellz.bloggplatsen.se
Postat av: melinda

konserten var grym!

2011-02-24 @ 19:19:48
URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0