04.47

Jajjamen, klockan fem på morgonen sitter jag redo för att fara. Då är det bara lite synd att vi ska åka först kvart i sex. Jag hade med andra ord kunnat sova i 40 minuter till! Jobbigt att jag alltid "ska vara i god tid".

Jag kanske hinner ta en liten macka eller så men min matsäck ska ju föreställa frukost så då är det lite onödigt att äta en macka innan själva frukosten.

Mina krämpor:
*Jag har lite ont i magen,
*sen värker mina tänder av någon anledning
*sedan råkade jag smocka in pektån i skrivbordet så den gör också ont just nu.

Mitt humör:
*trött, obviously
*Ångest
*nervös

Okej, det var allt jag orkade skriva om just nu. Eller mest troligt idag för vi kommer hem ganska så sent och då lär jag nog direkt gå till sängen. Ha en bra dag!

nämen kolla, nu är klockan helt plötsligt 04.56, Tiden går fort när man har roligt, eller..



det påminner mig om när jag tog de här fotona ungefär klockan fem på morgonen för en vecka sen tror jag. Fin soluppgång!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0