5 månader till av det här?

nej, tack.

asså ni vet när det regnar sådär mycket så att regnet studsar upp igen, när det blir små floder längst vägkanterna och det ser ut som att det aldrig kommer att sluta. så känns det idag, fast med snö. så det är lite bättre än regn men ändå.

Ida ringde och sa att hon ville umgås och jag tvingade henne hit för jag tänker inte gå ut! Men snäll som jag är så sa jag att jag skulle möta henne med Ture. Fast jag kommer att ta med Viggo också så hon får ta Ture på väg hem till mig. Jag ahr inte umgåtts på år och dar med henne så det ska bli trevligt.

I morse for Kela och Ellis hem, det var kul att de var här iallafall. Men jag kanske kanske kanske ska till Uppsala till påsklovet(?) om jag vågar åka flyg och flygbuss ensam. Jag får väl se, det hade varit jättekul men jag är så feg.

Nej, nu ska jag springa och kolla om Ida har smsat mig så ska jag börja böta henne. Hejdå!




Kommentarer
Postat av: ida

ska du böta mig, vad menaru med det ? :O

HAHA ja men det här bli ju niiiice :D<3

2011-01-07 @ 13:47:01
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0