Armar

Idag har det vari skola som vanligt, slutade kvart över tre. Sedan var det bandrep, gick väl sådär. Som alltid. Fick gå lite tidigare för jag skulle på badet med Eloise. Vi simmade 40 längder sen gav vi upp och duschade och det. Jag blev vrålhungrig efter det och när jag kom hem åt jag jättemycket så jag blev för mätt. Sen satt jag mig framför tv:n men Alex och Ture bara skällde och i ren irritation tog jag en glass. Nu måste jag danska extra mycket imorgon för att ligga på plus. Haha.

nu ska jag sätta mig där igen och spela lite Mario på DS medan jag kollar på något program. Hejdå.


blev plötsligt jättesugen på våfflor.


Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0