Becoming who we are

Åh, idag är det verkligen en seg dag. Kanske för att det är söndag, jag vet inte. Pappa väckte mig kvart över tio och sa att det var frukost, jag låg kvar en stund och segade mig men tillslut gick jag upp och åt.

Efter det så har jag suttit framför tv:n och samtidigt spelat Mario Super Bros på DS. Sen tog jag mig själv i kragen och började att räkna matte, jag fastande på första talet och med det försvann min energi och mitt tålamod. Jag ska gå och göra ett nytt försök efter att jag har lagt upp en bra strategi. Jag måste räkna matte i tjugo minuter och får sedan kolla Legend of the Seeker i tio minuter. Det kommer nog att funka.

jag börjar redan nu så får jag kolla serien kvart över. hejdå!

Kommentarer
Postat av: ida

heter det inte legend of the seeker ? :o

2011-01-16 @ 14:49:46
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0