Complicated

kom just hem från fotbollen, det var sjukt roligt! gjorde typ fem mål och hade många fler skott-chanser. 
Önskar att det var så lite oftare.

nu sitter jag här framför datorn och funderar. Allt är så komplicerat, det finns speciellt en människa som jag är riktigt irriterad på men jag orkar inte peka ut någon. De får stå för det själva men det är väldigt synd att de som verkligen inte förtjänar det får ta all skit.

Jag ska snart duscha iallafall och sen blir det att sova. Jag ska till tandläkaren klockan åtta och skruva åt tandställningen. den här veckan lär ju inte vara så rolig då. undra vad jag ska ta för färg på snoddarna? eller jag kanske håller mig till den färgen jag har, funkar ju till allt. anyways så ska jag inte skriva något mer utan satsa på att komma i säng innan halv tolv. hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0