En helt vanligt måndag

Jag mamma och Ellis har nyss varit på stan, jag köpte en pensel till min concealer och hårspännen. Sen for vi på Tyskland där Ellis köpte påslakan. När vi kom hem så åt vi varma mackor och snart ska vi på alla tiders och fika med Kela.

Klockan fem ska vi ha sminkat oss och fixat till oss lite för mamma såg att en av hennes facebook-vänner hade lagt ut en bild på hon och sina två döttrar. Då ville mamma såklart ha en bild på oss tre med henne. Men Ellis har lovat att photoshoppa bilden så att vi ser svinsnygga ut.

Annars är det bara vanlig träning idag inför lördag då vi ska på någon slags cup i Luleå. Längtar verkligen inte. Fast jag har redan lovat att följa med så det gäller bara att ta mig själv i kragen och göra det bästa av dagen. Men jag tänker inte stå i mål, där går min gräns om jag nu har någon. Fast alla har väl en gräns, vissa har den lite längre bort än andra men det finns fortfarande. Någon gång måste man få nog, sätta ner foten.

ja, skit i det. jag vill helt enkelt inte dit.

Jag försöker att lära mig She Will Be Loved på gitarr, den är svinenkel eftersom att det bara är typ tre ackord men jag vill få det att låta snyggt. Vilket inte är så lätt. Nu ska jag fortsätta att öva tills vi sticker och fikar. Känns som att det är det enda jag har gjort hela jullovet.

Apropå det så sov jag över hos Elli fån lördag till söndag. Vi hade väldigt kul och kom en väldigt rolig lek som heter "Ska vi springa över vägen och leka påkörda?" Sedan såg vi Eclipse tillsammans med Therese och massor av onyttiga saker. Jacob Black a.k.a Taylor Lautner var väldigt snygg, så min crush på honom kommer smygande tillbaka. Inte mig emot. Dessutom ska jag tydligen gifta mig med honom enligt evenemanget som Elli har skapat genom en facerape. 16 stycker kommer att delta. Tycker att mitt bröllop är värt mer än 16 gäster. Dessutom är det i Las Vegas och mitt i natten.. kanske därför det är så lite folk?

Haha, jag vet att det här är ett jättelångt inlägg men nu får ni få som orkat läsa allting snart ett slut.

Hejdå!



Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0