Godmorgon

Jag har vaknat ungefär kl nio idag av att telefonen ringde. Den slutade aldrig att ringa och jag hade ju glömt bort att mamma och pappa jobbade så jag har suttit och väntat på att någon av dem skulle svara. ja, när det äntligen slutat ringa gick jag ner för att kolla vem det var, såklart var det ju en försäljare! Nog för att jag ändå hade varit tvungen att vakna halv tio för att inte vara så trött i skolan på tisdag (imorgon). Fast om vi ska börja enligt schemat så har vi sovmorgon på tisdag, riktigt skönt!

nu ska jag äta frukost framför tv:n i våran nya sköna soffa med DIVAN, man kan ligga där hur länge som helst. sen är armstöden sådär låga och breda så de fungerar som en lite hårade kudde. jag vet inte vad jag ska äta för frukost men någonting hittar jag väl på, pappa har bakat lite bröd i förrgår så jag får väl ta och äta det.

Senare idag ska jag vara med Elli. Vi behöver alltid prata med varandra när den andra inte är inne på msn eller facebook etc. så då måste vi umgås istället. inte för att det gör något enligt mig, vi hittar alltid på massa roliga saker.

jaja, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0