hejsan hoppsan

kom just ut ur duschen. idag var träningen riktigt rolig, vi fick igång värsta spelet! men jag längtar ändå inte till luleå, eller jo, men inte till matcherna. haha, våra resor med laget är alltid svinroliga!

jag har hittat min balklänning nu. eller hittat och hittat, Ellis fick den från sin kompis Anna som bor i Luleå. Den var för liten på Anna oh den var för lite på Ellis men den verkar passa mig iallafall. sen har jag ju skor sen tidigare, nu gäller det bara att kunna gå i dem!

jag har inte så mycket att säga, jo, våran photosession gick inte så bra. Alla såg superstela ut och hade fejkleenden och sånt. vi får ta det en annan dag helt enkelt.

sedan har Kela och Ellis kollat igenom gamla bilder och asgarvat åt dem för att jag såg trög och blåst ut på de flesta av dem. Okej, alla. men jag har förändrats! jag ser inte lika trög ut nu.. hoppas jag.
det var nog allt, hejdå!

på denna bild ser jag tydligen enormt trög ut..




Den naturligaste bilden av alla. då var inte ens ellis med och mamma syntes inte bakom Ture..


Kommentarer
Postat av: Elli

du måste visa din balklänning!

och *** att jag missade träningen idag, men jag ska göra allt för att bli av med förkylningen. är sur för att den försöker sabba allt. om du velade veta hehe (A)

2011-01-04 @ 02:26:31

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0