Idag

Jag skulle fara med Eloise på Dundret idag, men det är -28° ute så det blir inte av. synd. men vi ska nog umgås ändå, hon ville bara sova lite längre.

det är jättefin väder ut så jag kanske ska klä på mig ordentligt och gå ut och fota. jag får se. först ska jag visa er några bilder från igår..


Fint ljus ute när jag var påväg hem från skolan. Synd att det inte blev så bra bild som jag trodde.


Therese försöker att blåsa upp magen medan Elli ser gravid ut och jag bara ser överviktig ut.


Jag och Elli försökte att fota oss men Ida ville vara med på ett finger.


Vi försökte sova men den där fotolampan var väldigt bländande..


Sen somnade vi alla där i soffan, sen var jag tvungen att gå hem där vid tolv. Somnade typ direkt.

Nu ska jag på bibblo med mamma, hejdå!

Kommentarer
Postat av: therese

haha va vackra bilder där ;)Xd

2011-01-15 @ 13:24:01
Postat av: Elli

HAHAHHAHAHAHAHAHA så la du ut dem, haha vi är ju inte helt hundra.

2011-01-15 @ 13:27:42
Postat av: ida

vackra bilder yeye ;)

2011-01-15 @ 16:10:28
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/
Postat av: Rikardelena

Thanks for the info!

2011-10-12 @ 10:32:45
URL: http://rikardelena.blogsmall.com

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0