I'll hide all the bruises, I'll hide all the damage you caused

sitter hos Ellenor och Therese just nu. Ida är också här med alla de tre är där uppe och äter middag. Genom att döma med mitt luktsinne så äter de nog tacos. jag åt planka till middag. Det är godare, älskar den där träiga smaken. Haha, jag kan också skämta! Nej, men min mat var jättegod fast pappa råkade få igång båda våra brandalarm på något sätt.

Idag har jag iallafall renbäddat så som jag skrev att jag skulle göra, nu är det jättemysigt i mitt rum. Alla kläder ligger i sina lådor och jag ska byta gardiner så fort mamma har strykit dem. Jag dammsugade dock inte. Jag vattnade inte heller blommoirna, eller dammtorkade. Men när man lyssnar på Justin Bieber under tiden man städar så glömmer man liksom bort hälften av det man skulle göra eftersom att man sjunger med sådan inlevelse.

Thereses rum som jag nu sitter i är asvarmt så jag svettas nästan lite, tur att jag har en svart tröja på mig. en trevlig information som man kan läsa om man är intresserad vilket jag tvivlar på att någon av er är. Men så är det i min blogg, "ska man bloggen läsa, så får man bloggen tåla". Okej, det där var ett jättedåligt ordspråk. Glöm det.

Nu ska jag gå och skämmas i ett hörn för att jag ens tänkte skriva det, sen ska jag skämmas ännu mer eftersom att jag verkligen skrev det.

Nu hör jag lite oroande steg på övervåningen, de får ju inte hinna komma ner innan jag har skrivit klart inläggen och hunnit logga ut från blogg.se. Hejdå och ha en jättetrevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: ida

haha svammelpotta ;) haha jo vi åt tacos :D <3

2011-01-15 @ 01:18:10
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0