ja, livet är ganska roligt ibland

jag har just kommit hem från kullen. jag var med några stycken och vi skrattade hela tiden, iallafall jag och elli! sen blev vi trötta och började kolla en film som jag redan sett men den är bra så det gjorde inget.

innan det så var jag med elli och alice, vi blev bjudna på fika av alice på åhults (nyfiket). VÄLDIGT SNÄLLT AV DIG ALICE!

Jag är typ dödstrött så jag orkar inte skriva så detaljerat. nu ska jag sova för ska upp kl tio imorgon för att vara på sjöpen klockan elva. jag ska dansa hela dagen och sen klockan fyra när det är slut ska jag äta och sen vet jag inte. får se. hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0