Jag vet inte alls vad jag håller på med

jag måste verkligen sluta med att sitta här hela tiden. Det börjar bli ett problem.

imorgon har jag just gjort planer för med Eloise, vi ska på badet och simma lite längder. eller lite och lite, hon har bestämt att vi ska göra 40 längder, jag lär ju dö. MEN vi har hittat en resa till Cypern nångång i juni så då måste jag ju börja med att slimma till mina armar. Ja sLimma, inte sImma

Nu ska jag springa in i duschen och undvika att kvadda in i kakelväggen. Hejdå!*

Jo, nu har jag sett klart Legend of the Seeker och den slutade inte alls som jag ville att den skulle, så jag hoppas på en tredje säsong. Annars laddas How I Met Your Mother ner, nu ska jag ta tag i det och se klart alla säsonger. tredje gången gillt!




Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0