Mina armband

Jag har alltid på mig ett par armband, många tycker att det är konstigt och ohygieniskt men jag trivs med armbanden på.

i förra inlägget så såg jag på bilderna att mina armband syntes väldigt bra så jag kom på att jag kanske kan förklara varför de alltid är där, vilket jag just gjorde ovanför.



okej, armbanden i ordning uppifrån och ner.

1. Det köpte jag när vi var på Teneriffa (Kanarieöarna), jag har nyss satt dit det men jag har haft på det innan flera gånger eftersom att det faktiskt är exakt tre år sedan vi var där.

2. Eloise gjorde det åt mig på slöjden typ i slutet av 7an så det har suttit på ett tag.

3. Alicia gjorde det i början av 8an på slöjden och jag tyckte det var jättefint och då fick jag det.

4. Eloise har även gjort detta armband åt mig, det var ungefär i samma veva som det andra hon gjorde (nr 2).

5. Melinda har gjort detta armband åt mig i 7an men jag hade så smala handleder så det lossnade och jga tappade bort det i ungefär ett år. Sedan hittade jag det i en skål som mommo och moffa har i deras hall bland massa andra prylar så jag satt på det igen och låtsades som att jag aldrig tappat bort det.

Sen har jag också haft ett blått armband som jag gjorde själv, men eftersom jag gjorde det själv och praktiska ämnen inte är min starka sida så lossnade det för ett par månader sedan. Jag måste gör ett nytt. jo, Eloise håller även på med ett grått armband på slöjden som kommer bli svinfint- dels för att jag bestämde färg, design och sådant och dels för att hon gör det. Typ alla mina armband är blekta pågrund av alla bad i klorvatten och solens varma strålar.

Väldigt onödigt inlägg men jga har jättetråkigt, Eloise kommer inte hem förrän kl 6 ikväll och så då får jag först umgås med henne, sen måste Ellenor som jag ska vara med på dan klä på sig och äta och sånt onödigt. Hehe.

hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0