Nära

Sitter och skriver på min No-rapport som bara den. Den ska vara inlämnad imorgon och jag har ganska så mycket kvar. Jag ska till och med skippa fotbollen för att hinna klart med den. det är nog första gånger på två år jag skippar fotbollen för en sådan sak. Skärpning!

Igår var jag iallafall med Elli, Dennis och Isac. Vi satt vid datorn för det mesta och jag och Elli fixade Isacs och Dennis hår. Sen gick vi upp och lagade våfflor, men grädden var slut så jag och Therese tog en liten promenad ner till Ica och kollade om det fanns någon sprutgrädde. men den var ju förstås slut så vi gick över till OK men där var den också slut så då köpte vi en vanlig grädde och gick hem till Kopparis igen. Vi åt jättemycket våfflor och alla var typ svinmätta efteråt. Vi spelade något Buzz-spel för 6-åringar och jag förlorade på varenda grej. Inte någon egoboost. Sen for jag hem vid halv sex, åt middag, skrev lite på no:n och sedan var det den sista damträningen. det gick tyvärr svindåligt, fast det kan bero på att jag glömde att ta sprejerna (roligare stavning) och det. hursomhelst så var det en väldigt trevlig söndag. Nu ska jag skriva vidare, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0