Norrmejerier

Jag kom inte på någon bättre rubrik.

Jag fick sluta lite tidigare från skolan idag, så jag gick hem och direkt ut med hundarna. Ture och Alex försvann på en gång så jag gick med lilla bubbo hela vägen och när jag kom hem igen så stod Alex där och väntade men Ture var borta. Han har fortfarande inte kommit hem. Jag kanske få gå en sväng och leta efter honom.

Sen började jag göra våffelsmet för jag var hungrig. Sedan laddade jag ner 50 first dates och ska snart se den. jag har sett filmen minst 5 gånger men jag har aldrig sett klart den. Det gick på tv igår men jag såg tills klockan var halv elva sedan blev jag så trött så jag gav upp och gick och la mig istället. Nu ska jag försöka att kolla klart den.
Dansk kl sex idag, annars ingenting.

Hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0