Resa

Nu sitter jag här vid datorn igen. Jag fick skjuts hem från skolan av pappa, han skulle ändå skjutsa mamma till stallet eller något. Sedan när jag kom hem tog jag kameran och försökte att fota den jättefina månen som lyser så starkt.
men eftersom jag inte har någon proffs-kamera så blev bilderna jättedåliga.

Så jag gick in och började leta efter resor istället. Mamma och pappa har planerat att vi kanske ska åka utomlands till midsommar någon gång och pappa sa i bilen påväg hem att han ville att jag skulle söka på billiga resor. Sist vi var utomlands var faktiskt 2007 så jag tycker att det är på tiden att vi far igen!

som jag skrev i det förra inlägget så är det dans idag och snart ska pappa börja med maten. nu ska jag söka vidare, hoppas att vi hittar något, hejdå!





Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0