Skolan på en söndag

Jag sitter för tillfället i mammas klassrum. Vi gick ut på en promenad med hundarna ute i skogen någonstans och sen körde vi hit för jag sklle hjälpa henne med att sätta upp en affish.

Idag har jag bara suttit vid datorn. sen har jag valt ett u-land som jag vill skriva min rapport om och slutligen har jag räknat två sidor matte. Nog för att jag hoppade över ganska många tal, jag kan det mesta på blåa kapitlet. Men ändå.

Senare idag så är det fotboll, ska bli skönt att springa lite och ännu skönare att få duscha efteråt. men nu är mamma klar så ajg måste sluta här. Skriver kanske senare. hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0