01.32

jag skriver ett kort litet inlägg nu innan jag ska gå och lägga mig.

för att jag ska kunna se båda delarna av den sista Harry Potter-filmen så måste jag först läsa den sista boken som jag inte gjort tidigare. Skitjobbigt.

och nu har jag bestämt mig. Imorgon klockan tio ska jag fara ut och jogga. jag ska jogga elljusspåret som är 2.5 kilometer och även trycka in lite intervall-övningar. om jag orkar.

nu sitter jag och läser en deprimerande blogg så jag ska stänga ner den och kanske kolla vad som händer på facebook innan jag stänger av daton helt.

jo, jag är på ellis dator.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0