Det gick ju bra..inte

har nu varit och joggat. om man nu kan kalla det för jogging, jag gick väl mest.. kan berömma mig själv med att det var power walk.
i alla fall så är jag genomsvettig för det är väldigt varmt ute. kela har såklart tagit duschen hörde jag när jag kom in genom ytterdörren, så jag får vänta i några hundra år på att den ska bli ledig. kan väl sätta mig och läsa lite Harry Potter eller någonting.

idag åker vi alla barnen plus christoffer till stugan för att imorgon gå på Pajala marknad. jag kommer troligen hem på söndag kväll och på måndagen ska jag umgås lite med Eloise. svinkul!

nu kom hon ut, jag hade tur att hon snart var klar, annars hade det dröjt.. eller så har hon blivit en snål fattig student och gjort det till en vana att duscha jättesnabbt för att spara in pengar på elräkningen. hur som helst så ska jag nu springa in i duschen, hejdå!

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0