everything you ever wanted

som ni kanske förstår så är jag hemma igen. äntligen! men snart ska vi fara till stugan och gå på Pajala marknad.

jag kan ge er några små uppdateringar i en lista.

* Jag har fått byta nr i fotbollen, jag är måttligt irriterad.

* Jag har fått en bikinilinje, fast jag är ändå inte brun.

* Jag är barnvakt åt en söt valp vid namn Pelle.

* Kela kommer hem idag så nu är hela familjen hemma. plus christoffer då.

* Jag måste komma ikapp med konditionen eftersom att jag varit sjuk i typ två månader.

* vilket innebär joggande som jag HATAR.

* Mitt liv är inte på topp just nu.

Kommentarer

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0