Life sucks and then you die.

Jag måste ut och springa, men jag vill inte!
Ingen nyhet och dessutom känns det som att det är det enda jag skriver om, så jag går vidare.

Jag var med Eloise igår, vi kollade en film.
Jag läste ut min nya bok som jag fått med posten på två dagar. Jag hatar att jag inte kan sluta läsa när jag väl har börjat. Böckerna är för bra!

Tredje boken kommer först om fem dagar.

Mitt sommarjobb börjar på måndag.

Jag ska sluta skriva tråkiga meningar och göra det till en löpande text, men det är bättre med ensamma meningar när det är negativt. Eller? Fast den här gånger var i alla fall hälften positivt.

Jag älskar att vara ledig, jag älskar att få sova hur länge jag vill, jag älskar att kunna sitta i soffan och göra ingenting.

Nu SKA jag ut och springa, måste ändå duscha. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: melinda

vart äre du sommarjobbar? :)

2011-07-25 @ 17:07:58
URL: http://melindagundmalm.bloggplatsen.se

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0