Vad ska man göra nu då?

Sitter här och borstar tänderna. Jag och Eloise for på Coop och Dollars och köpte ganska mycket godis för att vi skulle kolla film. Det slutade med att jag tog hälften hem..
Vi kollade Charlies Angels 1 och 2 bara för att kunna irritera oss över alla dåliga effekter.

Annars har jag mestadels åkt moppe med Eloise idag , svinkul. Trodde att det skulle vara jätteläskigt att åka där bak, speciellt i svängarna, men det var det verkligen inte. Hon är så duktig! Haha

Idag har jag även läst ut Harry Potter and the Deathly Hallows, alltså sista Harry Potter boken. Jag var tvungen att läsa den eftersom att jag ska kunna se filmerna. Ja, jag vet att jag är konstig.




Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag är glad att du gillar att åka med mig, för jag tycker det är svin roligt! Läste på dom senaste inläggen att du har börjar jobba nu. Men jag visst inte att du skulle jobba till sommarlovets slut. Jag hade gärna velat vara med dig men du jobbar och vi ska fara snart (vet inte riktigt när) på en mini semester. Kommer sakna dig, PUSS!

2011-07-27 @ 23:17:48
Postat av: Eloise

Glömde skriva att det var ifrån mig men det fattade du kanske :)

2011-07-27 @ 23:19:00

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0