Gällivare-Luleå-Stockholm-Cypern

Imorgon sticker jag. Jag far till Luleå först och hälsar på mina kusiner och om jag klarar av det, farfar. Sedan tar vi flyget till Stockholm och spenderar midsommar där. Vi far först till Cypern på måndag och kommer hem på tisdag igen veckan efter. Så, det var allt.

Nu idag har jag shoppat lite sista-minuten-grejer och kommer fortsätta med det i både Luleå och Stockholm.

Idag gick det bättre på träningen, det kommer snart tillbaks.

Jag är lite nervös och ska därför gå igenom hela min packning som mestadels består av tröjor och linnen av olika slag. Och tre par shorts.

Hejdå. Hörs när jag är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: aliciaholmgren

nu tkr jag att du ska böja blogga igen kvinna. :)

2011-07-03 @ 22:37:21

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0