Klasskampen

Lite dåligt att vi bara kom trea, men vi vann ju förra året så det gör faktiskt ingenting. Dessutom måste ju åttorna känna på hur det känns att vinna någongång.

Idag har ellis och hennes bf kommit hem. Idag ska jag till tandläkaren och få ont. Idag är det sista tisdagen i hela mitt grundskoleliv och jag åt även min sista normala lunch där. Om nu någon av våra luncher har varit normala.

Men det känns okej, jag kommer att klarta av detta. Det enda jag är orolig för nu är att glida ifrån alla mina fantastiska vänner. Jag kommer att sakna dem.

Två dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad jag kommer sakna våran klass. Visst, den har varit helt sär och inte normal på ngt sätt men våran klass var faktiskt rätt grym ändå. Suger nå enormt mycket att så många ska flytta iväg!

2011-06-08 @ 16:13:12
Postat av: Ida

haha jag som skrev förra kommentaren -.-

2011-06-08 @ 16:13:49
URL: http://iidajohansson.bloggplatsen.se/

Skriv en kommentar, så känns det bättre:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din mail (det är bara jag som ser den)

Har du en blogg så skriv adressen här:

Skriv dina ord och tankar här, tack:

Trackback
RSS 2.0